Måndag

En ny vecka och ångesten håller kvar sitt grepp, stenhårt. Men i dag blir det jobb. Sådetså!

Ångesten får mig att må illa, känner att jag skulle vilja kräkas...vet inte var den kommer ifrån och vet inte hur jag ska klara av att skaka av mig denna äckliga känsla.

Idag svek jag min älskade lilla tjej. Min Towetuss. Min vackra lilla dotter, som alldeles säkert var den finaste och vackraste luciatärnan i hela luciatåget. Min panikångest hindrade mig från att sätta mig i bilen och tränga in mig i kyrkan tillsammans med alla andra föräldrar. Jag svek henne. Hon ville så gärna att jag skulle komma. Och jag kunde inte.
Hur gottgör man något sånt?!

Hon var så nervös och samtidigt förväntansfull inför morgonens lussande att hon inte kunde sova i natt. Hon kom upp gång på gång och var lessen för att hon inte kunde sova.

Jag älskar henne så det gör ont. Samvetet gnager i själen...


Kommentarer
Postat av: DaisyAndMe

Vilka fantastiska bilder du tar!! :oD Otroligt fina!

Jag surfade in via Fototriss.



Hoppas du mår bättre snart, om man får önska det, främling som jag är. Jag har själv känt av panikångest i mina dar. Vet hur det är.



2008-12-16 @ 04:27:23
URL: http://www.daisyandme.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0