Ångest så jag knappt kan andas...

Har mått förhållandevis bra de senaste dagarna, mina timmar på jobbet igår gick också förhållandevis bra. Och så vaknar jag med ångest idag. Jobbig ångest till och med. Den gör mig yr och det är jobbigt att ta djupa andetag. Det kryper i mig och jag känner att jag skulle vilja skrika, bara skrika rakt ut, för att på något sätt kanalisera ångesten. Få ut den. Men jag vet ju att ett skrik inte skulle hjälpa mig det minsta. Ångesten är kvar ändå....Och i eftermiddag ska jag jobba igen, så min akutmedicin kan jag inte ta eftersom jag blir så "full" av den. Så det blir till att stå ut. Jävla skit vad jag blir less på mig själv! Less på ångesten! Less på livet! Varför är det så här?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0