Fika, klippning och GI-mat....

Dagen började sömnigt. Trots att jag sovit tyngre än på länge så var det tydligen inte tillräckligt.
Vid lunchtid träffade jag en riktigt gooo vän och fikade. Det var gott fika och massor av tjejsnack.
Något som jag saknat och längtat efter länge! Tack vännen min, det där behövde jag! *kram*

Efter fikat bestämde jag mig för att göra mig av med hårsvallet. Inte en dag för tidigt! Det var slitet,
sprött och riktigt tråkigt......Nu blev det bättre, även om sambon har knorrat - han gillade mitt långa hår.

Till middag idag blev det GI-mat, precis som det kommer att bli i fortstättningen. Flygande Jakob i
GI-tappning. Det kanske låter skittrist,  men faktum är att det var den godaste varianten av flygande jakob
jag har ätit någonsin! Så nu är man nyklippt, mätt och nöjd. Det har helt enkelt varit en riktigt fin dag
i Inas liv!!



Bilden tog jag från vår balkong i eftermiddags. Tyckte himlen var så vacker, och så strålkastarna
som sken upp som små diamanter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0