Nu blickar jag framåt...

I morgon börjar jag jobba igen. Halvtid. Känner mig lite smått illamående och har ångest, men jag ska dit. Punkt.
Jag ska hålla ut.

På Lördag morgon ska jag och mina tjejer på en road trip tillsammans. Vi åker till Härnösand för att umgås några dagar tillsammans med mina föräldrar. Bakom oss lämnar vi sambon och lillfisen. Det är första gången jag kommer vara borta från honom så länge. Det känns jobbigt, men är nog ganska bra, både för honom, för mig och för min sambo som behöver få lite egentid med sin yngsta son.

Med mig på resan tar jag självklart kameran. Jag ska ut i den norrlänska naturen och frossa. Det är så vackert där att en eller annan bild nästan måste jag få med mig hem och vara stolt över.

Idag var jag, lillfisen och sambon ute i skogen och promenerade. Vi hade kaffekorg och vi hade jättemysigt!



så nu blickar jag framåt. Jobbet i morgon och resan på lördag.....sedan får vi se.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Fin skogsbild. Ja ge järnet.....

2008-10-19 @ 20:31:59
URL: http://photogalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0