Försöker...

omge mig med färger, göra saker som jag tycker om.
Tröttheten som kommer av min medicinering tar ner mig i mångt och
mycket, men biter man ihop så går det.

Läkares ordination var att försöka möta de känslor som ger mig
min panikångest, som utlöser känslan av att jag är på väg att dö.

För mig var det stort att ta mig till jobbet och lämna in läkarintyget,
det är också ganska stort att göra en så enkel sak som att lämna
lilla gos på dagis. Idag ska jag hämta älsta dottern utanför skolan,
skjutsa ner henne till stan, hämta ut pengar och kanske, kanske gå
med henne till affären där hon lagt undan en tröja hon ska köpa.
Det handlar helt enkelt om att bevisa för mig själv att jag inte alls
kommer att dö, att alla mina känslor jag får sitter inom mig själv.
Nu vet jag ju redan allt det där, jag är ju inte korkad, men det är ändå
viktigt att ta itu med alla dessa känslor.

Jag bjuder på en bild som jag tog igår och har pysslat lite med.
Jag älskar färgerna! Hoppas dom kan glädja någon annan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0