Sitter och kollar igenom mina bilder...

och hittade den här utomordentligt fina bilden :-D
Det var i höstas som Stefans barn för en gångs skull var samlade allihopa - det händer inte ofta! - och jag tänkte att jag skulle passa på att få med alla på bild. Ja, resultatet ser ni ju här! Men vad vi skrattade!



Och så hittade jag en bild som jag tog när jag och Razmus gick en promenad förra våren. Det började precis bli grönt i träden och jag minns att det var varmt och skönt den där dagen....guuuu vad jag längtar till våren när jag ser den här bilden!!



I övrigt kan jag väl säga att jag lever, men mer än så är det väl inte direkt. Jag hoppas innerligt att det är bättre med er alla!! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0