Tvingade mig ut på en promenad i dag.

Kände att jag måste göra något. Kan inte sitta inomhus resten av livet.
Så jag tog kameraväskan och gick ut i skogen.
Småfåglarna kvittrade och trots det grå och trista vädret kändes det fint att vara utomhus.
Jag gick runt lite på måfå och tog lite bilder, sedan kom jag på att Razmus skulle hämtas
tidigare idag så det var bara och knata iväg till dagis och hämta honom. Vi fick en långpromenad
hem, men han är fantastisk min lilla kärlek. Han gick hela vägen utan att gnälla det minsta!
Han babblade på som han brukar, han är en riktig liten pratkvarn min älskling.

När vi kom hem bäddade jag ner honom i soffan, med en flaska varm mjölk och en smörgås.

Jag ska försöka komma ut en stund varje dag istället för att gömma mig här hemma. Det är svårt
men om jag bara bestämmer mig och klär på mig direkt, utan att skjuta upp det, ska det nog funka.

Mannen i mitt liv ringde och berättade den goda (!!!NOT!!!) nyheten att han fått fortkörningsböter.
Snacka om humörsänkare! 2000 kr fattigare i ett naffs. Vi får väl sälja någon av ungarna så kanske vi
får råd att betala *ler snett*
Tänk att allt bara måste skita sig hela tiden!! Blir så arg!

Nåja, det blev väl en och annan bild tagna idag i alla fall. Förhoppningsvis väcktes mitt fotointresse till
liv igen efter att ha legat i träda ett tag.



Min orkidé (som för övrigt har tappat alla sina små knoppar; gröna fingrar vore dumt att påstå
att jag har)



Nu börjar jag desperat leta efter vårtecken, några månader för tidigt. Men jag avskyr januari och
februari.....Jag vill ha värme, ljus och grönska!!!



Huset jag bor i. Deprimerande som fan. Vantrivs så det är sjukt. Hur fasen kan man få för sig att
bygga något så fult?!?! JAG VILL FLYTTA!!!



Gos. Mammas prins och pappas skrutt. *älskar*

Kommentarer
Postat av: jeanette

Härlig bild på orkiden Klart huset inte är så vackert och inte blev det bättre av att du gjorde det svart vitt.

Postat av: Ina

Ja, det är klart att en bild i färg kanske skulle liva upp lite, men det är ju så här jag ser huset. I grått, grått och grått.....S

Synd att det inte syns utanpå hur fina lägenheter det finns innuti :-S

2009-01-27 @ 11:37:05
URL: http://inasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0