Höstkänslor...

Regnet formligen öser ner just nu. Det är mörkt och urrigt ute.
Blixtar lyser upp mörkret lite då och då. Fan, bara inte värme-
böljan vi hade för någon vecka sedan var den sommar vi får i år.
Jag vill ha mer värme, jag vill ha fler dagar på stranden. Jag
vill ha mer sol.

Stefan släpade ut mig idag. En timme i Rothoffsparken blev det.
Det är så vackert där! Jag skulle nog kunna sitta på en bänk där
en hel dag och bara njuta av alla blommor, alla dofter.....

Jag har svullnat kollossalt mycket sedan jag började med mina
antideppressiva. Har säkert gått upp minst 6 Kg i alla fall. Känns
inte alls bra, jag vill och behöver inte minst, gå ner i vikt. Men
HUR ska jag bära mig åt?! Jag har dåligt med kläder som jag
kommer i. Jag mår inte alls bra och självkänslan får sig en
rejäl högerkrok varje gång jag går förbi en spegel......
Så nu måste jag ju, men som sagt - HUR?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0