Jag är så trött!!

Alltså, jag hittar inga ord att beskriva med. Sinnessjukt trött.
Makalöst trött. Obeskrivligt trött.

Natten som var gav jag upp när jag kikade på klockan och
den visade 03.15. Då klev jag upp och hämtade en sömn-
tablett. Dumt, dumt...men jag fick ju sova i 2½ timme i alla
fall. Vaknade som vanligt alldeles yr och smått förvirrad.

Jag fick upp Razmus och fick på honom kläder. Vi gick ner
till bilen och jaha, batteriet var helt dött!!!! Fan. Det var bara
att gå upp igen och hämta cykeln. Yr, förvirrad och skittrött
var det bara att cykla iväg till dagis och lämna mitt gos och
sedan med räserfart hem igen där sängen väntade.....

Kunde såklart inte somna på en gång, utan låg väl en timme
och väntade på att få snarka. Tillslut så........

Tjugo över elva vaknade jag, med mitt vanliga dåliga samvete
över att ha sovit bort hela dagen.

Resten av dagen har jag yrat omkring, jag förstår mig inte på
min yrsel och den blir bara värre och värre för varje dag.

Kvällen avslutas med ett riktigt praktgräl med sambon.

Frågan är om jag tänker vakna överhuvudtaget i morgon......
Om jag överhuvudtaget lyckas somna alltså....

Jag kanske sover vidare.........



Avslutar med en totalt misslyckad suddbild på en förgätmigej........fast jag gillar
färgerna.......faktiskt! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0