Midsommar...

En sak som man kan vara riktigt riktigt säker på är att
det regnar på midsommarafton. Inte för att det på något
sätt påverkar mitt firande, eftersom vi inte firar något
direkt....men ändå. Solen är ju alltid trevlig att titta på och
njuta av!

Idag är det midsommarafton. Så döm om min förvåning
när jag steg ur min sköna säng i morse och såg.....
S.O.L.E.N!!!! Men säg den glädje som varar för evigt!?
Det dröjde en stund sedan öste regnet ner, precis
som förväntat :o)

Förresten, varför firar man midsommar överhuvudtaget??
För mig är det ingen rolig dag alls, jag firar hellre midvinter-
solståndet i december med en brakfest istället.



Bilden togs vid 11 på förmiddagen......men jag ska inte vara orättvis! Solen har visat
sig lite då och då under dagen :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0