Välkomna våra nya små familjemedlemmar!

I onsdags utökades vår familj med två små råttor, Norpan och Rådis. Hela familjen
har fallit för de små liven och det är nästan slagsmål här hemma om vem som ska
pyssla med dom *l*
I Fredags flyttade ytterligare en hårboll in i lägenheten som nu mest liknar ett zoo.
Det var Loodis som var min dotters pojkväns födelsedagspresent till henne.
En helt oemotståndlig dvärgvädurskanin, en riktig hårboll med stora mjuka öron.....



Får jag presentera Rådis, en busig och enormt kelig kille..



Här har vi Norpan, nyfiken och snäll....för att inte tala om söt!



Och här har vi Mr Loodis.....


Kommentarer
Postat av: jeanette

Loodis va himla så söt men sorry de andra krypen får ni ha för er själva. Hu!!!!

Postat av: Anonym

hej hej , lust att bli min bloggvänn?

Har du bloglovin så kan vi ju adda varandra där?

Jag lider med av panikångest.



Kram!

2009-03-04 @ 17:42:45
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0