En dålig dag!

Idag är en såndär dålig dag igen. Känner mig helt sänkt!
Razmus är hemma med feber och jag har ingen som helst
energi att sysselsätta honom på något vis. Han är så snäll,
min lilla prins! Han pratar nästan oavbrutet och jag blir alldeles
tom i hjärnan, all energi går åt till att lyssna och försöka svara
så att han inte känner sig helt förbisedd.

Mitt självförtroende brakar i botten, jag vill bara sova och
aldrig mer vakna - jag är så jävla trött! Trött in till märgen.

Lilla goskillen förtjänar en bättre mamma än så här. Alla
mina barn förtjänar en bättre mamma än så här, och min
sambo förtjänar en bättre partner än så här.

Usch......

Kommentarer
Postat av: mamman

Det e absolut ingen sköna känsla att inte orka med dem viktigaste. När jag va hemma med min grabb hade jag tillslut bara lust att skaka om ungen och skrika "håll tjäft!" men man biter ihop och försöker se glad ut.

Hoppas det e bättre idag och han snart är frisk. Hur gammal är han?

mamma-kram

2009-10-06 @ 09:07:14
URL: http://medandra.blogspot.com/
Postat av: T

Jag känner dig inte, men jag tror/vet att du är en bra mamma. Alla kan känna som du gör ibland. Det är normalt. Du kommer att klara det. Och din partner älskar dig säkert för den som du är.

Kämpa på!

Du klarar det!



Kram Therese

2009-10-07 @ 09:50:01
URL: http://stoltgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0