F.A.N

Här sitter jag mitt i natten. Kan inte sova, vad jag än gör!
Blir så less! Hade tänkt följa med Stefan till Stockholm i
morgon och gå omkring med kameran medan han jobbar...
Såklart kan jag inte sova, det är ju så med mig att så fort
jag har något inbokat blir jag nervig och uppskruvad och
får ingen som helst ro i kroppen. Kan inte äta, kan inte
sova....

Jag ville ju så gärna gå runt med min kamera några timmar.
Chanserna och tillfälligheterna börjar ju rinna ut när det
gäller en anspråkslös dagsresa till Sthlm...

Varför ska det vara så här?! Varför kan jag inte vara som en
normal människa?! Allt känns så jäkla hopplöst :o(

Jag har ju mina sömntabletter, men tar jag en sån så lär
jag ju inte ens vakna i morgonbitti. Och skulle jag mot all
förmodan vakna så lär jag vara så dimmig och slö att jag
inte orkar annat än att släpa mig ut till soffan och slötitta på
tv.

Nä, det blir nog att snällt stanna hemma i morgon, hemma i
lägenheten. Som vanligt.

Säger som Razmus brukar säga - SJUTTON också! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0