Mammas lille fakir :o)



Gos njuter av det lika mycket som jag gör. För mig är det som
balsam för själen att ligga på Shakramattan. Den brännande
smärtan på ryggen matchar den brännande och ihärdiga smärtan
innuti, tillsammans tar det liksom ut varandra. Jag somnar gärna
på min matta. Lägger den i sängen innan jag lägger mig på kvällen
och sedan vaknar jag till ca en halvtimme senare och tar bort den.

Den svider, bränner och värker. Och det påminner mig om att det
finns fler sorters smärta än den som jag bär på. Skönt!

Kommentarer
Postat av: jag

så de funkar alltså? jag har köpt en och försökt lura upp min sambo på, men är sonen som använder den mest.. Jag har aldrig provat.

Får väl kanske börja snart..

2009-09-06 @ 20:22:55
URL: http://medandra.blogspot.com/
Postat av: Rosida

Haha, gulligt! ^^

2009-09-12 @ 13:29:42
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0