Har börjat landa lite...

i min nya tillvaro. Men ännu känns det litegrann som att
jag är på besök här i Härnösand.
Vi stortrivs i huset och längtar enormt efter våren och att
kunna sitta ute och njuta i trädgården.....


Jag har inte mått något vidare den senaste tiden. Ångesten och paniken
har tagit ett stadigt grepp om mig igen. Jag sover till och från nästan inte
alls. Har börjat få ont i hela kroppen också. Förstår inte riktigt varför, jag
tar promenader i friska luften varje dag och äter mycket sundare mat än
jag någonsin gjort. Ändå mår jag sämre igen. Vad är det som händer?!
Jag gör mitt bästa för att hålla humöret uppe ändå, känns som att min
familj har stått ut med mig och mina problem länge nog....



I mitten på mars ska jag träffa min nya FKhandläggare och i slutet av mars
ska det tas beslut om jag ska få börja arbetsträna. Jag skulle fundera lite
själv på vad jag känner att jag klarar av och vill syssla med för att övergången
till arbete ska bli lättare för mig. En tanke som växt sig större och större är att
jag vill vara utomhus. Jag kan tänka mig att pyssla på en kyrkogård, i parker
och sådär.....jag kan till och med plocka skräp från gator och torg - bara jag
får vara utomhus och jobba lite självständigt.

Vi får väl se vad det blir av det hela. Det ska bli skönt att få komma igång och
göra någon nytta i alla fall....jag hoppas bara att jag klarar av det, att jag inte
gör mig själv så jäkla besviken igen som när jag försökte gå tillbaka till Skoga.

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera mig här! Jag har inte haft energi, lust
och tid....eller förresten, tid har jag nog haft, men som sagt - energin.

Tills vi hörs igen - KRAM på er! Må så gott ni kan! Jag finns därute, kikar in på
era sidor och läser och håller koll på er, även om jag inte är så bra på att sätta
spår efter mig i gästböckerna. Ska bättra mig på det också!

Kommentarer
Postat av: jennie

Åh, så skönt att höra ifrån dig igen -det var på tiden :) Vet ju att det i perioder är svårt att sitta framför datorn och inte minst skriva..

Hoppas vi får höra mer från dig nu



kram

2010-02-21 @ 11:46:21
URL: http://medandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0