I morgon...

är det dax att börja jobba igen. Halvtid.
Ska bli intressant att se hur det går, men som
det känns idag så kommer det att gå bra.
Ingen ångest, ingen panik. Men så sitter jag ju
i hemmets trygga vrå också....

Men om jag tänker positivt ska det nog gå
finfint.

Idag ska jag i alla fall gå ner en sväng på stan
och titta på knallarna, om dom är kvar :o) Kanske
får kameran följa med också.......


Jag är i alla fall glad över att kunna skriva att den här sista
dagen av min semester började som en bra dag....återstår
att se hur den slutar....

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får en väldigt varm och skön dag!:)

2009-08-09 @ 13:11:26
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0