Att byta riktning i livet...



känns angeläget just nu. Känner starkt att jag fastnat i något jag inte vill vara i.
Men hur gör man?
Eller handlar allt om en annalkande 40-årskris kanske? Att jag ifrågasätter
vart jag är i livet, vart jag skulle kunna ha varit och vart jag vill vara??

Det mesta i livet är färgglatt. Men det finns grå inslag som jag gärna skulle
bli av med. Vilken av stigarna framför mig är den som kommer att färgas i
regnbågens alla färger längre fram, och vilken av dom blir bara mörkare och
mer grå??

Jag lär bli varse om jag väljer fel väg, precis som alla andra som väljer fel blir.
Och är det något livet har lärt mig under mina dryga 39 år, så är det att allt alltid
ordnar sig till slut.

Summa summarum - Ina är grå idag, men längre fram kan jag ana färgerna som
gör mig glad :o)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Ibland behöver man vara grå för att sedan spricka upp i regnbågens alla färger och föresten grå kan va en mycket vacker färg det med. Jätte vacker bild. P:S om du börjar ha en kris, vad ska då jag ha D.S

2008-08-13 @ 09:28:59
URL: http://photogalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0