Ikväll har jag

haft trevligare än jag haft på mycket länge!
Jag har spenderat sena eftermiddag och kväll tillsammans med vänner som jag
tycker väldigt mycket om.
God mat och god dryck och massor av tjejsnack! Precis sådär härligt trevlig och avlappnad
kväll som jag saknat att ha.
Tack för att jag fick vara med!

Efter min trevliga tjejkväll tog jag sambon, yngsta dotter och son med mig ner till centrum
för att titta på Å-festens fyrverkeri. Kameran fick såklart också följa med :o)

Här kommer ett smakprov...


Kommentarer
Postat av: jeanette

Det va så himla trevligt att ha dig här. Synd att vi inte träffas mer. Jätte fin bild på fyrverkeriet till skillnad mot mitt sudd som jag tog från fönstret. Kramis

2008-08-21 @ 10:17:01
URL: http://photogalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0