Egentid.

Idag tog jag, helt egositiskt nog, 1½ timmes egentid. Jag tog kameraväskan på axeln och gick iväg på en promenad.
Jag lämnade uttråkade 12-åringen, evigt sura 15-åringen och gosiga 3-åringen hemma och gick iväg bara jag. Lät tankarna flyga fritt utan att avbrytas av någon. Härligt! Det är inte ofta jag har gjort så, men oftare ska det bli!

Vet inte om det blev några bilder som är något att ha. För mig var det ensamheten som lockade mest. Men det är alltid spännande att ha kameran med mig ändå. Man vet ju aldrig om det dyker upp något vackert att föreviga på bild.

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Låter underbart sånt måste man ibland bara vara själv med sina egna tankar :=)



ha det finast mvh J

2008-07-30 @ 16:20:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0