Dagens agenda:

J.O.B.B
Okej.
Det ska nog gå bra. Trots att ångesten slog till igen med full kraft.
Men jag har bestämt mig för att prova ändå. Jag vill trotsa ångesten
och känna efter om jag kan kväva den på något sätt...

Det är ju så här med ångest och depressioner att man som grädde
på moset tappar mycket av sitt självförtroende. När man hela tiden
vill mer än man kan och ständigt blir hindrad av sin ångest och depp
känns det väldigt frustrerande. Ingen kan se på en hur dåligt man faktiskt
mår och jätteofta blir man totalt missförstådd. Det är inte bara att rycka upp
sig, det är ju något man själv så gärna vill hela tiden. Önskar att man kan.
Men som inte går.

Nog om det, jag har ju i alla fall bestämt mig för att prova. Och det måste ju
vara värt något i alla fall....

Bjussar på en bild tagen i augusti i år. Finstämd och lite vemodig....



Var rädd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0