Influensa....

Hög feber trots Alvedon och ont i varje milimeter av min yppiga, kurviga kropp. Och knopp.
God damn vad jag hatar att ha influensa!

Mina planer för dagen är ju totalhavererade. Jag tänkte vara så duktig, men det sket sig liksom.
Istället gör jag små korta gästspel ute i köket, eller här, framför datorn, när jag orkar, eller känner att jag måste få röra benen för att kolla om dom fortfarande fungerar efter någon timmes sängläge.

Och snart är kära familjen hemma igen. Med allt vad det innebär. Saknar dom såklart, men när jag har influensa skulle jag mer än gärna bo själv i en stuga i skogen låååångt från närmsta granne. Och ännu längre från min härliga, bullriga familj....fast - jag skulle sakna dom varje sekund!



Nä, nu har jag gästspelat klart framför datorn - sängen lockar med sin värme....

Kommentarer
Postat av: jeanette

Krya på dig vännen. Jag stannar hemma ett par dar till för att vila upp min armbåge ordentligt...

2008-11-24 @ 16:02:44
URL: http://photogalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0