På väg från Örebro

tog jag den här bilden på mötande trafik. Tycker den blev rätt frän, även om man inte kan se vad den föreställer *l*



I Örebro köpte vi en ny bilbarnstol åt vår buse. Han har suttit bakåtvänd och nästan haft knäna mot hakan, och även om jag fullkommligt hatar att vända framåt redan (vet ju att han inte har en chans att klara nacken om vi skulle krocka) så är det inte säkert att sitta så hopträngd i sin gamla stol heller....Det är som att välja mellan pest eller kolera. Men nu sitter han åtminstone bekvämt.

Min älsta onge har blivit så stor, så fort. Vart tog det där lilla blonda yrvädret vägen? Den där småknubbiga tjejen med bus i blicken? Det känns som att allt gått alldeles för fort!
Nu är hon stor och har för första gången fått lov att spendera ett dygn tillsammans med sin pojkvän i hans lägenhet.
Jag låg såklart sömnlös hela långa natten och funderade på om jag verkligen gjorde rätt som gav henne lov till det......

Nu väntar en slapp kväll framför tv:n med ett glas vin och lite gott....sedan tidigt isäng för i morgon jobbar jag igen.....bara två timmar, men det betyder ju ändå att jag måste ta mig upp ur sängen.....gahhh.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0