Pustar ut...

efter några av mitt livs känslomässiga dagar.

I dag fick sambon komma hem från sjukhuset. Med en övre luftvägsinfektion och diabetes.
Men han mår bra och är lika ettrig som han brukar vara, och det måste ju betyda att han inte
är på väg att lägga näsan i vädret än på ett tag :o)

Det är så skönt att ha honom hemma igen!
Hjärtintensiven får INTE tillbaka honom fler gånger! Han är min!

Nu laddar vi för bättre kosthållning, ut med allt jäkla godis och all skitmat och in med fräsh
nyttig mat. Å F.A.N vad snygga vi ska bli på kuppen!!

Så lite uppåt känner jag mig ikväll, även om morgonen började jobbigt när jag vaknade ensam
i sängen.


Kommentarer
Postat av: jeanette

du låter positiv det är bra...

kramis

2008-11-12 @ 19:48:14
URL: http://photogalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0