Grått & trist ute...

så det får bli en innedag med stora bokstäver.
Lite småpyssel här hemma...kanske en film och en kopp varmt te med en bulle till.

Igår kväll lekte jag lite med kameran igen. Testade det här med slutartider. Det är roligt
att lära känna sin kamera och upptäcka nya roliga effekter.

Den här bilden tog jag på tv:n....aneldningen att bilden känns lite sned var att jag placerade
kameran lite snett framifrån...tänkte inte på det just då och nu är det ju för sent.
Jag bytte kanal till en musikvideokanal och det blev en ganska rolig effekt tycker jag....



Har lite fler idéer som jag ska testa under dagen.....får se vad det blir av dom.

Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0