Hemma igen....

Efter att ha blivit ompysslad av mina älskade föräldrar. Faktiskt de bästa föräldrar man kan ha.
Jag har otur med det mesta i livet, men när det gällde att kapa till sig föräldrar lyckades jag
ha turen att få de två bästa.

Hur som helst. Mina dagar vid Höga Kusten har varit underbara. Min själ har tinat och ångesten
känns avlägsen, jag hoppas det fortsätter kännas så. Det är ju hög tid att jobba ihop pengar till
den annalkande julen. *kräks*

Julen i år får mig att vilja vomera. Har INGEN lust alls. Känner att jag helst skulle slippa. Men
sån tur har man inte, det är bara att bita ihop och se glad ut. Förväntningar på julklappar ska
infrias, och ändå är det ingen som kommer att bli nöjd, det vet man i förskott. Varför försöker man
ens?! I år har jag bestämt mig för att det blir en enkel liten klapp var till barnen. Jag har varken
pengar, tid eller lust att vara påhittig och klurig nog för att hitta julklappar som får ungarna att häpna
av glädje, mest beroende på att i år ska 7 ungar ha julklappar. Och presentkort VÄGRAR jag att köpa.
Dom får nöja sig med det dom får helt enkelt. Passar det inte får dom väl lämna tillbaka det dom fått
och ta pengarna.....

Nog om detta för tillfället.....Det här mina vänner, är vad jag fick lämna i morse. Bilden togs strax
före åtta i morse....vackert så det gör ont i själen nästan......



Bilden togs 20 meter från mina föräldrars ytterdörr.....Att få ha den utsikten alldeles utanför
dörren till vardags är en ren lyx! Men å andra sidan är mina föräldrar värda all lyx i världen.

Fler bilder kommer snart.....först måste jag bara pussas och gossa med mannen i mitt liv,
som jag nästan saknat till döds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0