:o)

Jag har just insett att jag förmodligen har den minst besökta, minst kommenterade bloggen i heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela vida webben....

Men å andra sidan så kanske det spelar mindre roll, eller gör det det?
Varför bloggar man!? Har det inte liiiite att göra med att man gärna vill att någon läser, att någon
"ser" en? Eller gör man det endast och enbart för sin egen skull? Jag är inte riktigt säker på
svaret på frågan faktiskt....

Visst blir man alltid lika glad över kommentar på ett inlägg eller en bild man har jobbat med. Det
ska jag inte förneka. Visst blir man glad över att se hur besöksantalet ökar, om än så lite.


Men det ska nog ordna sig, jag får väl läsa mina egna inlägg och sitta här och bli alldeles
förstummad över hur klok och fantastiskt rolig jag är....:o))......

Å andra sidan, hur rolig kan jag vara när det mesta jag skriver handlar om hur jävla kasst
jag mår?!

*s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0