Solen skiner från en klarblå himmel...

Fantastiskt härligt.

Men jag är nere på noll igen.
Begriper inte själv varför, men så är det.
Jag har inte kunnat ta mig för något idag, överhuvudtaget.
Jo, jag har ätit. Det är allt.
Sitter här som en blobb och inget blir gjort. Skulle behöva
gå och handla, men bara tanken gör mig kallsvettig som fan.

Skulle vilja ta en skogspromenad för att få sol på nosen.
Men det går inte. Jag kan inte. Benen är som bly och det blir
inget gjort....

Varför är det så här?! Vad fan är det som händer med mig?
Jag kände mig så säker på att allt började bli bättre, och så
vaknar jag och är på noll igen....och solen skiner och här sitter
jag.

Missförstå mig inte för jag sitter ínte och tycker synd om mig själv.
Inte på något vis alls. Däremot blir jag förbannad och frustrerad.
Det känns som att man är så maktlös, det är svårt att förklara.
För de flesta av er känns det kanske väldigt naturligt att tänka:
 - Ryck upp dig!
Men så enkelt är det inte. Jag önskar det vore!! Tro mig.

Jag vill inte vara en sån här människa. Jag vill inte ha det så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0