Jävla ångesthelvete!

Den vägrar ju släppa taget.
I morgon måste jag ta kontakt med läkare för att få läkarintyg.
Mår illa av tanken på att behöva gå igenom det, men det är ju ett måste.
Inget att göra åt. Bit ihop och gå dit.....
Allt jag kan göra är att hoppas på att jag får en läkare som har förmågan
att slussa mig rätt den här gången. Jag behöver hjälp, för det här går inte längre.

Idag är lilleman ledig från dagis. Det står ju så i schemat. Frågan är hur jag ska orka.
Hur ska det här gå? Jag älskar den lille raringen, och vill att han ska ha det bra.
Men min ork finns inte, energin är helslut. Det får väl bli en dag framför tv:n för hans del.
Fan, det är ju så fint väder.

Funderar på att försöka ta mig ner till stan, köpa lite papper så att han kan få måla och
rita. Men.......panikångest och folksamlingar går inte så bra ihop.  Stackars, stackars barn
som haft oturen att få ett sånt vrak till mamma.

:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0