Saker som gör mig glad idag!



Solen. Solen hinner runt andra huset och kastar sina livgivande strålar in i vårt sovrum igen!
Idag var första dagen och jag började nästan gråta av glädje och lättnad. Jag ser slutet på mörkret.
För mig betyder det enormt mycket. Det finns hopp om ljus och värme även i år. Jag mår gott i
själen.....



Solen värmer min rosknopp. Visserligen är det alldeles för sent för rosen, men det gav mig en
vacker bild.

I hörlurarna snurrar "Gabriellas sång" med Helen Sjöholm. Just nu ger den mig styrka. En
otroligt vacker sång, mäktig så jag ryser av den. Direkt efter den sjunger Westlife om "The rose"
för mig. Också den med en text som prickar in precis det jag känner just idag.

I natt drömde jag om Gabriella, min "syster" igen. Fortfarande efter 8 år kan jag inte riktigt förstå.
Vad hände? Varför tappade vi bort varann? Jag saknar dig så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hallå gumman..

Saknar chatten med dig.Är du aldrig ute på msn längre?

Skönt att du mår "bättre"

Kramis vännen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0