I natt

pratade jag tydligen med min dotter, men jag har inte
tillstymmelse till minne av det. Stefan frågade mig i
morse om Towe kommit in till oss i natt och jag sa
nej. Men det hade hon, och jag hade som sagt pratat
med henne. Jag trodde faktiskt att han drömt.....lite
otäckt att jag inte ens minns lite av det!

Jag har bestämt mig för att gå upp tidigare på mornarna
framöver. Lite övning inför att börja jobba igen..har ju
bara en vecka kvar av semestern ju.....sedan är det upp
med tuppen igen. För nu SKA jag klara av att jobba!!!!

På söndag åker vi till Härnösand. Jag, Stefan och
Razmus. Ska bli skönt att få komma iväg och att
träffa mamma och pappa igen.

På torsdag kommer Ida hem igen!!!!  Sedan är det
full fart här hemma igen. Hoppas att jag inte rasar
ihop igen då bara.....jag är så jävla rädd för att hamna
under isen igen, det är inget trevlig och förbannat
jobbigt att komma tillbaka efteråt! Jag kämpar hårt
varje dag för att bli människa igen och vill slippa  kämpa
mer nu. Vill bara leva och känna harmoni och lugn...
Det är allt jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0