Lata dagar...

ja, det är ju semester, då ska man väl lata sig?!

I måndags var vi på Skansen och i Fredags på
Kolmården. Vi hade jättemysigt och vädret var
perfekt faktiskt!

Jag har trappat ner på medicinen nu så det
känns faktiskt lite bättre. Skönt! Men trött är jag
fortfarande, jag förstår inte varför tröttheten inte
ger med sig?! Jag är som en zombie och orkar
inte så mycket fortfarande. Men jag biter ihop och
hoppas på att få vakna en morgon och känna mig
pigg och utsövd.

Ångesten kommer och går. Vissa dagar har jag
knappt något alls, andra dagar kan den kännas
ganska förlamande - jag vill helst inte  träffa någon
alls. Bara vara hemma i tryggheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0