Regn!

och svalka.
Länge sedan jag såg min sambo så
lättad och pigg :o)

Själv har jag sovit 2½ timme och försökte nu på
förmiddagen att ta en lur för att orka med efter-
middagen, men det gick icke! Jag frös och kunde
inte slappna av alls. Sååå......det blir en trött mamma
som hämtar en trött Razmus från dagis idag.

I dag är sista dagen för gos på dagis för fem veckor
framåt. Känns lite tvåeggat. Å ena sidan ska det
bli mysigt att få slappa tillsammans, att bara få
vara liksom. Å andra sidan behöver han sitt dagis.
Han behöver få leka av sig, busa och stojja. Hans
trötta mamma orkar ju inte, och kommer inte ut
alla dagar, men det får det lov att bli ändring på
framöver. Gos före allt typ! :o)

Nu ska min läckerbit till sambo snart skjutsa ut mig
på landet så jag kan spåra upp lite kossor att fota.
Kossor, hästar, blommor.....you name it! För besväret
har jag lovat att han ska få ett paket ciggaretter :o/
Eller "röksaker" som min dotter kallade dom när hon
var liten...

Återkommer till kvällen med bilder från landet :o)

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

du har tur du som inte fått nå myggbett du =) men me mej e det bra så vad gör du nu då ? åh vart i norrland e det du ska åh vad ska du göra hära i norrland då ?

2009-07-03 @ 13:45:33
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0