Regnet som föll...

i morse gav ingen lindring vad gäller den kvava värmen, det
blev snarare värre!! Efter regnet sprack nämnligen molnen
upp och solen gassar nu från en klarblå himmel :o/......Fast
jag klagar INTE! Det är sommar och sommaren ska man
njuta av! *sådetså*

Stefan, mannen i mitt liv, skjutsade ut mig på landet och
tamigtusan, kossorna var på sitt allra bästa poserings
humör *s* Kalvarna också! Så kameran gick varm.

Här är ett exempel :o)


Det är jättemärkligt, men morgonen började rätt okej. Ångesten fanns bara lite
i bakgrunden. Men nu, efter att ha fått fotat och pillat med bilderna, mår jag
nästan sämre än i natt. Jag har jätteångest! Ont i magen till och med, av ångest.
Fan, jag trodde ju att lite foto skulle peta undan ångesten ju!

Fast, jag kanske borde sova. DET kanske biter på ångesten. Eller så borde jag/vi
vinna de där 122 miljonerna som är drömvinsten på Lotto på Lördag *hmmm*

Kommentarer
Postat av: jeanette

Killar sig i näsan med tungan. Kul bild.

2009-07-03 @ 20:30:21
URL: http://photogalen.blogg.se/
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Tack! Eskilstuna ligger inte granne med Sälsten precis.... Underbar bild på kalven! Sommar sammanfattat, på något vis...

2009-07-04 @ 13:06:38
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/
Postat av: Eva

Minns inte om jag svarade, men visst det är helt Ok att du länkar till mig :-)

Ha en riktigt fin söndag!

Kram,

Eva

2009-07-04 @ 20:23:33
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0