Har nu haft flera...

dagar som varit kanonbra! Börjar känna mig som gamla
Ina igen! Känns underbart faktiskt!

Har börjat jobba halvtid och det funkar jättebra!
Har börjat fotografera igen, inspirationen och idéerna flödar!
Känner lust att träffa vänner och umgås igen :o)
Ser framåt med glädje.

Jag vet att det kan braka bakåt igen, och det lär det göra. Men
kanske inte lika långt bakåt och jag faller förhoppningsvis
inte lika hårt heller.

Jag hade nästan glömt hur härligt det kan vara att leva!









Tänk, för några månader sedan ville jag bara lämna allt detta vackra bakom
mig. Offattbart!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Blir glad när jag läser vad du skriver.. Bra Ina...

Jätte fin första bild och den andra, den lilla söta munnen. Superfint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0