Jag

gör som anden, jag stoppar huvudet i vattnet och
låtsas om att jag inte finns! Jag är ett hopplöst fall.



Har haft några jävulska dagar på sistone. Men idag har jag åtminstone fått lite gjort.
Jag har tagit hand om disken, laddat diskmaskinen och diskat det som inte fick
plats i maskinen. Jag har bäddat sängen, fyllt en maskin med tvätt....och så har jag
duschat!!! Och detta fastän jag bara sov ca 1½ timme i natt!

Det är märkligt det där med sömn. Jag är så fruktansvärt trött, men kommer inte till ro.
Så får jag ångest, hjärtat klappar snabbare och jag får svårt att andas lugnt.
Sedan kommer myrkrypen i benen som ett brev på posten. Samtidigt är jag så trött,
så trött......
Så kommer morgonen och klockan ringer. Ina är som en gummigubbe, kommer inte
upp ur sängen överhuvudtaget. Och så får jag ångest och panik. Jag VILL till jobbet.
Jag VILL orka. Jag VILL vara normal. Men just nu är jag allt annat än normal.

Jag VILL så mycket, men har varken energi eller ork för något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0