Yyyyyyyrsel....

Det verkar som att yrseln jag led av tidigare är tillbaka.
Om jag skulle försöka förklara hur det känns, skulle
jag säga att det är som en rejäl gratisfylla ungefär.
Jag har svårt att röra mig, för gör jag det rumlar jag
omkring och slår i överallt. Så länge jag sitter still, ligger
ner eller blundar går det bra, men öppnar jag ögonen
och får för mig att vara aktiv, blir det som gröt i hjärnan.
Jätteotäckt och trist att det är tillbaka igen!

Tröttheten gör mig också grötig, kanske lite av yrseln
kommer från tröttheten också iofs, men inte allt.
Mina livliga drömmar är tillbaka, konstiga och starka.
Känslor och upplevelser jag hade i drömmen, finns
kvar under dagen efteråt.....på gott och ont.

Det är ett elände, men har det gått över en gång
tidigare, ska det väl kunna göra det igen tycker man!

Här har ni en bild som illustrerar hur jag känner mig...



Mer då?!
Tja, nu är mina stora barn utflugna. Har bara lillgos kvar hemma.....känns
riktigt tomt och trist om jag ska vara ärlig. Men kanske kan jag slappna av
och börja njuta av tystnaden och frånvaron av tonårstrots snart.

Kommentarer
Postat av: ellom

Haha! usch, tycker du?! :d

2009-06-25 @ 13:38:15
URL: http://ellom.webs.com
Postat av: anne

låter inte kul du!

2009-06-25 @ 13:39:40
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0