På fotofronten händer inte mycket just nu...

men på fredag ska jag ta med en go vänn och åka till grannstaden Strängnäs för att fota och fika.
Det ska bli jättekul!!! Vi får hålla tummarna för att vädret blir fint också, det är ju alltid roligare att
ta bilder om solen skiner åtminstone lite....

Bilden här nedanför är tagen av min pappa, Towes morfar. Towe spenderade sitt sportlov i en snövall
i Härnösand :o) Det enda dom såg av sitt barnbarn var skorna under större delen av vistelsen.....





Ibland önskar jag att vi kunde flytta uppåt. Jag skulle vilja bo nära mina föräldrar och inte bara
det, jag skulle vilja bo sådär vackert som dom gör!

Nåja, vad är väl en bal på slottet.....??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0