Jag fick en tredje!

En tredje fin dag, utan ångest.....:o) :o) :o)

Förmiddagen var lugn. Vi slöade och myste länge i sängen.
Sedan på eftermiddagen dök Stefans släkt upp. Det blir inte
så ofta man träffas, så när vi väl gör det blir det alltid lika trevligt!

Jag fick nya blommor att fota :o) Me liiiike! Jag har blivit helt insnöad
på makrobilder, och speciellt makrobilder på blommor.

Värmen, solen och alla glada och mysiga människor som förgyllt
min helg har fått mig att må helt underbart gott. Det var länge sedan
jag mådde så här bra och det känns så härligt!

Lördagskvällen spenderade jag, Razmus och Stefan på balkongen.
Vi småpratade, fnissade åt Razmus tokigheter och så fick jag till en
önskebild på Razmuskillen min. Han är lite less på mig och min kamera
och brukar vanligtvis tvärvägra att bli fotad nu för tiden, men igår fick jag
honom att stå still så pass länge att jag fick till en bild som redan blivigt
en av mina favoritbilder.



Hajja.....det är J.A.G (jaja, med liiite hjälp av Stefan såklart! *S*) som gjort
den där killen! **meeeeee looooove!**

Och så blev det lite fler blombilder idag när gästerna åkt hem......







Och dom blev ju inte så illa för att vara tagna av en trasig (ve och fasa!!!!!!!!!) kamera!
I morgon måste jag ringa försäkringsbolaget där kameran är försäkrad och kolla hur jag
ska bära mig åt, för någe fel på min älskade D60 är det. Och hur i hela friden jag ska
klara mig utan kamera om jag måste skicka in den, DET förstår jag inte!!! Nu när jag
äntligen har vaknat till liv och fått inspiration, ork och fotoglädje tillbaka *snyft*

Kommentarer
Postat av: jeanette

Pust vilka bilder och shit vad Razmus är lik far sin...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0