Dagens outfit!

......näh......jag ska skona er! Min outfit för dagen passar
sig inte på bild. Jag har målat idag så jag har inga fina
kläder på mig alls. Inte för att jag brukar ha det, är man
en kroniskt trött, deprimerad och ångestladdad 3-barns
mamma som till råga på allt är gräsänka 2 månader framåt
har man ingen större lust eller ork att bry sig så mycket.

Med två tonåringar och en fyraåring i huset får man inte
mycket hjälp. Känner mig för tillfället som en gammal
hederlig hushållspiga. Å andra sidan är det det enda jag
orkar med just nu, och något ska jag väl göra!

Hade kontakt med min handläggare på Fk idag. Hon ska
försöka få en så bra överlämning som möjligt till flytten.
Förhoppningsvis hittar vi en bra arbetsplats där jag kan få
arbetsträna efter nyåret. Det är bara att hålla tummarna.
Det är tveksamt om vi hinner påbörja något här i Eskilstuna,
med tanke på att jag flyttar om mindre än två månader....

Jag försöker att ta mig för lite saker på dagarna i alla fall.
Om jag inte gör det är det lätt att jag sover bort alla ljusa
timmar vi har. Inte för att det på något vis påverkar min
nattsömn, jag är kroniskt trött och skulle nog kunna sova
hela dygn om jag fick och kunde. Men i alla fall, det jag
försöker "roa" mig med är att måla.

Det jag har kvar att måla är sänggaveln till vår dubbelsäng och en spegel. Jag vill
ha mycket vitt i huset när vi har flyttat och både sängen och spegeln ska bli vita.

Jag vill passa på att be om ursäkt för att jag inte varit så meddelsam på sistone.
När jag blir sådär nere orkar jag inte, varken svara eller skriva egna inlägg i andras
gästböcker. Men jag läser, jag följer er och gläds med er andra när ni har dagar
då allt känns bra.....Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0