Känner mig så stressad!

har en oro och stress som gnager i mig oavbrutet. Känns
som att jag har massor att göra, men får inte för mig att
ta tag i något av det. Å andra sidan vet jag ju att det egentligen
inte alls är något bråttom. Flyttlasset går den 19/12 och dit är
det ju ett tag kvar! Men jag skulle behöva börja med fönstrena
torka emellan och persienner, så har jag bara utsida och insida
kvar till senare.

Nu är stefan i Härnösand. Det känns så tomt och trist här utan
honom. Fan vad man saknar när man är van att någon finns
vid ens sida varje eftermiddag/kväll.



I dag åkte jag till jobbet med mitt senaste sjukintyg. Det var
jobbigt, men jag gjorde det! Känner mig stolt över mig själv!
Man klarar mer än man tror....
I övrigt har som sagt inget alls blivit gjort. Har slappat hela dagen.

Tack förresten för alla jättefina kommentarer på min fototriss!
Blir så glad!!!!! Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hejsan.



Jag gillar verkligen din blogg, har läst den ett tag nu. Kom gärna in på min och kika, den är söt den med. :)



Allt bra med dig då ?



Kraaam!

2009-10-19 @ 20:55:02
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: mamman

det där känner jag igen (som allt annat) Man sitter och gör inget med "borde-göra-känslan" så klarar man inte ett skit. Och de e faktiskt värre när man har väldigt god tid på sig att göra det..



Bra gjort att du kom dig iväg till jobbet -lämna sjukskrivningar e inte så skoj. nerderlag på nederlag :/



Ha det så fint du klarar nu.

Ut och fota -du e duktig!!



Kram

2009-10-20 @ 20:22:59
URL: http://medandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0