Ångest idag...

Ja, vaknade med ångest och har burit med mig den
hela dagen.

Har fått lite gjort, har dammsugit lägenheten och satt
på en tvättmaskin, men nu har mina krafter sinat och
jag känner mest för att ställa mig och skrika och slå
på något. När jag får den här ångesten blir jag yr
också, jag undrar hur det kommer sig?! Det är ungefär
som om jag har druckit en flaska vin.....

Jag som hade planer på att försöka ta mig ut idag, med
kameran. Men, men.....så kan det bli!



Jag försöker att tänka positivt, jag försöker att trycka ner ångesten -
men det går fan inte hur mycket jag än försöker.

Och inte blev ångesten bättre av att min yngsta dotter kom hem och
var på skithumör heller! Jädrans tonåringar som ska ifrågasättta allt och
ständigt säga emot! Ibland undrar jag vart min lilla goa, glada och knubbiga
dotter tog vägen och vart den hårt sminkade, uppkäftiga tjejen kom ifrån :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0