Det finns ju dom som gillar det här med...

flyttkartonger i hela lägenheten. Jag är inte en av dem.
Men det gör min lilla katt tydligen.




Det är tre månader kvar till flytten, men vi har redan
börjat packa lite, sånt som man inte använder. Vi
ska ta med oss det när vi åker upp och hämtar nycklarna
i november. Stefan åker som sagt i oktober och vill hjälpa
till lite med packning, annars får jag ju packa allt själv.
Men jag kan ju säga att jag blir less bara jag tittar in i
vardagsrummet, kartonger och grejjer överallt! Usch!

I övrigt - den här dagen har varit helt okej. Ingen direkt
ångest, bara väldigt väldigt trött, som vanligt. Hoppas
morgondagen blir ångestfri också - det skulle vara skönt!

Kommentarer
Postat av: mamman

Vi har ju nästan lik katt ju :D Min Caspian blev ett år i måndags han.

Så skönt att du fått slappa av lite utan monstet i magen..

kram

2009-09-16 @ 21:02:32
URL: http://medandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0