Halsbränna och ångest!

Ja, det är sånt som mitt liv fylls av just nu. Och flyttkartonger.
Och uppkäftiga ungar.

För att mota bort ångesten tog jag fram kameran idag och
fotade lite blommor och droppar. En misslyckad bild, som
ändå blev jättefin är denna:



Jag har tittat på den ofta idag. Jag gillar färgerna och det mjuka i bilden, vattnets
rörelse.....:o) Det är kul när man gör en miss och det blir bra ändå!

Just nu vill jag bara att det ska vara januari. All min energi går åt till att överleva
i röran här hemma! Resten av tiden sover jag....eller slumrar rättare sagt, för jag
är alldeles för stressad för att kunna sova och tankarna verkar inte vilja vila det
minsta.

Funderar faktiskt på att kolla upp vad det kostar att få en 70 minuters massage i
morgon! Jag känner att hela min spända kropp skulle behöva få bli ordentligt knådad.

Eller så kanske jag går och klipper mig. Om jag har en bra dag vill säga. Har jag inte
det blir det ju varken massage eller klippning, då blir det soffan för hela slanten - som
vanligt!

Kommentarer
Postat av: mamman

Hoppas du är så pass bra idag att du får dig en massage. Min sambo erbjöd sig att ge mig en igår kväll, men efter den dagen klarade jag inte att någon rörde i mig -fast det säker hade vart bra.

Väldigt tufft kort ja! Du e en duktig fotograf.



kram på dig

2009-09-29 @ 11:05:45
URL: http://medandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0