K-Rauta

var vi på idag. Kände att jag inte ville sitta inne, ångeste
höll på att äta upp mig och jag ville ut ur lägenheten.
Vi tittade på tapeter, färger att måla väggar och bröst-
panel, tak och golv. Vi tittade på badrumsinredningar och
lampor och drömde oss bort.

Plötsligt insåg jag att vi kanske går händelserna lite i
förväg. Fick J.Ä.T.T.Eångesten Arne istället. Fan. Plötsligt
känns allt hopplöst. Imorgon eller i alla fall den här veckan
är vår ödesdag/vecka. Det är ju nu avgörandet fälls.....

Surfade runt på Tradera när jag kom hem och hittade den
här fina bilden som jag ska köpa till Razmus rum. Alldeles
oavsett om det blir hus eller inte.



För blir det inget hus, måste
vi ju i alla fall hitta någonstans att bo. Faktum är ju att Stefan
HAR fått jobb i Härnösand och vi kommer ATT flytta......

Men jag vill bo i "mitt" hus. Jag vill, jag vill, jag vill.........

JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0