Det känns faktiskt som att det mesta går neråt just nu!

Har kommit in i en jobbig period igen!
Har så jävla ont i hjärtat av ångesten, ja
det gör faktiskt ont i hela kroppen och jag
har fått tillbaka alla mörka, jobbiga tankar
som tjatar på mig.....jag har ingen kraft, ingen
energi, ingen lust.....jag bara är. Överlever, men
lever inte. Livets dagar rinner mellan fingrarna
på mig, och det ger också ångest, panik och
stressar mig enormt.

När jag försöker fundera ut vad det beror på
hittar jag inga svar. Livet är bara skit och det
jag vill göra är att lägga mig ner i en grop och
slippa....

Men man jobbar ju på, har ju barnen att leva för.
Stefan. Mamma och pappa. Huset. Våren. Sommaren.

Fan, fan, fan.....jag vill ju bara må bra! Orkar inte
hålla på så här längre nu....Jag orkar helt enkelt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0