Terapi

För mig är det en enormt skön terapi att dra på mig ytterkläderna, ta kameraväskan och ge mig ut i skog och mark för att ta bilder. Kanske är mina bilder egentligen väldigt trista och intetsägande. Men för mig betyder dom mycket, inte minst någon timmes skön avkoppling från ångesten. När jag håller i min kamera och letar motiv att fota är ångesten lite längre bort. Jag njuter till 100% av ensamheten, naturen och min kamera.

Idag tvingade jag mig ut. Jag kände att jag behövde frisk luft på min näsa efter ett helt dygn inomhus. Jag tog bilen och åkte runt och letade bra motiv, stannade bara om det inte var en massa människor. Några bilder blev det :o)









Kommentarer
Postat av: jeanette

Fina bilder som vanligt...

Den tredje bilden är ju hur häftig som helst, ser ut som ett snötäcke eller kanske en massa fluffiga moln. Ha en bra dag Ina fina....

2008-11-20 @ 08:19:16
URL: http://photogalen.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Håller med om att bilderna är fina.

Jag gillar också tredje jättemycket. Den sista är också snygg :)

2008-11-22 @ 23:40:12
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0