HUVUDVÄRK!!!!

Jag vaknade i morse med en djävulsk  huvudvärk, och den
har hållit i sig hela dagen. Jag har så ont att jag känner mig
illamående och yr av det. Hade hoppats på det utlovade
åskvädret, och att det skulle få huvudvärken att gå över.
Men något åskväder såg vi inte skymten av!

I morse åkte stora tjejen med pojkvän till Härnösand. Skönt!
Dom har bara varit hemma sedan i torsdags, men jag är
redan ganska less. Kanske mest beroende på att dom är
så jäkla sura på varann hela tiden. Det är tjaffs för det mesta
om småsaker och man undrar ju hur dom orkar med varann.
Förhoppningsvis blir det bättre när dottern börjar skolan och
pojkvännen på SFI.



I morgon funderar jag på att ta mig ut i skogen för lite rekreation och bärplockning.
Känner att jag behöver frisk luft och ensamhet. Men det är bara en fundering ännu
så länge - sitter huvudvärken kvar blir det sängen efter jag har lämnat Razmus på
dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0