Min tillvaro

består i att stå mitt emellan diverse olika gräl och diskussioner.
Jag är oftast inte inblandad i själva konflikten, men alla blir ändå
tillslut mest förbannad på mig. Varför? Jo, för alla vill att jag ska
stå på deras sida och hålla med just dom. Gör jag inte det sviker
jag eller så är jag en riktigt usel jävla morsa.

Och så undrar dom varför jag äter antideppresiva och lugnande
tabletter!??!?!?!?!?!??!

I dagarna har det varit konflikter mellan alla, på olika sätt, av olika
orsaker. Jag blir uppriktigt sagt lika jävla less på dom allihopa!!!
Ibland skulle jag vilja sticka iväg och sätta mig i en stuga, alldeles
ensam, och njuta av tystnad, ro och harmoni.

Som om det inte var nog med alla konflikter som redan finns, så
har mina döttrar börjat tycka det är JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEkul att lära sin
4-årige lillebror en massa fula saker att säga. Så nu har han ett
stort förråd av "fulheter" som han mer än gärna kastar i ansiktet
på kreti och pleti.

Just nu är vi sjuka hela familjen. Jag, Razmus, Ida, Towe och Stefan
har varit genomförkylda och i  och med att vi alla är hemma från
skola/jobb så går vi varann på nerverna mest hela tiden.....

I  morgon ska dom till jobb/skola allihopa och själv ska jag vila
upp mina nerver och förhoppningsvis slippa dopa mig för att orka
med dagen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter inte så kul det där..!



Men barn är ju bara för underbara ;)

2009-08-26 @ 20:06:19
URL: http://jojosplace.blogg.se/kontakt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0