Solen gjorde mig handlingsförlamad!!

Det är helt knäppt!
I dag sken solen från en klarblå himmel, det var kallt
och vitt av rimfrosten. Så vackert! Precis sånt väder
som man längtat efter, som man tjatat om att man
behöver och vill ha.
Men vad händer med Ina?! Ina blir totalt handlings-
förlamad och får ingenting gjort av det jag skulle
pyssla med idag.

Iofs var natten jättejobbig med en orolig och sömnlös
Razmus, det innebär ju naturligtvis att jag också är
sömnlös. Och en stund innan det var dax att kliva upp,
somnade vi.....så lite har väl med tröttheten från natten
att göra. Men ändå! Jag ville ju göra så mycket, börjar
känna mig lite småstressad faktiskt.

Så dagen har spenderats i lathetens tecken, i sängen, i
tystnaden. Jag har verkligen sörplat i mig av just tystnaden.
Ibland är det så fruktansvärt skönt! Men samtidigt växer
stressen och alla måsten lägger sig som ett vått täcke över
ansiktet och bröstet på mig.

Jag får ta nya tag i morgon och jag hoppas att lille mannen
i mitt liv sover hela natten nu. Det skulle vi båda behöva!

Kommentarer
Postat av: gina

heej kikar in o lämnar ett avtryck fin blogg föresten ;)

du kanske vill rösta på mig till veckans blogg länken hittar du i min blogg, vore snällt om du rösta på mig ha det bra kram ;)

2009-12-04 @ 19:39:10
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Postat av: gina

hej kikar in och önskar dig en trevlig helg ;)

du kanske vill rösta på mig oxå;) länken hittar du i min blogg;) tack

fin blogg du har ;)

2009-12-04 @ 22:59:50
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Postat av: zanna ♥

fin blogg :)!

Läs gärna min blogg om skönhet, mina åsikter, ideér, mitt tänkande och en rad med olika tävlingar!

kram.

2009-12-09 @ 18:28:40
URL: http://zannajohansson.blogg.se/
Postat av: zanna ♥

fin blogg :)!

Läs gärna min blogg om skönhet, mina åsikter, ideér, mitt tänkande och en rad med olika tävlingar!

kram.

2009-12-09 @ 18:28:41
URL: http://zannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0