En glad känsla

i kroppen sprider sig så sakta.
Gud vad härligt det känns!!
Det är så länge sedan jag kände just så  här.
Visserligen finns det en tagg av ångest där bakom, men
jag känner mig för en gångs skull mindre ångestladdad
och mer....glad.....Kanske börjar det vända nu?!
Kanske har vi hittat rätt nivå på medicinen?



Jag har sett till att jag har lite att se fram emot.
I början av Mars blir jag faster till en liten tjej *spännande*
I Mars någon gång börjar jag med min efterlängtade terapi.
I maj fyller jag 40, om man nu kan kalla det roligt?
I början av Juni, när skolorna slutat, ska jag, mamma och Ida åka till Paris.
I början av Augusti åker vi till Lalandia igen :o)

Så lite finns det ju att se fram emot i livet.

Jag avslutar med en bild till Jeanette *fniss* En fiiiiiiiiin, svartvit bild från Årby Park:


Kommentarer
Postat av: jeanette

Tack kära du för den fina bilden.. PARIS herre gud så kul och vad foton du kan ta då. Blir lite avis faktiskt, men kul att ha något roligt att se fram i mot.Sen att bli faster, va kul...

Kramis vännen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0